Ud fra et gnostisk perspektiv kan man argumentere for, at ægte vækkelse er ‘satanisk’. Lad mig forklare. Ifølge gnosticismen er ‘gud’ i Det Gamle Testamente (og dermed ‘gud’ i både jødedom, kristendom og islam) en ond skaber- og ødelæggergud, der fastholder mennesker i den materielle verden i stedet for at opnå direkte, transcendent indsigt (gnosis) … Læs resten af Ægte vækkelse er ‘satanisk’
Kopier og indsæt denne URL på dit websted for at indlejre
Kopier og indsæt denne kode på dit websted for at indlejre