Ernæring er farlig for fascister

Det er mit indtryk, at optimal ernæring i stigende grad bliver ignoreret af de sundhedsfaglige myndigheder og magthavende politikere. Det skader både folkesundheden og folkefriheden. Sundhedsstyrelsen ignorerede ernæring under covid-19 og benyttede i stedet lejligheden til at lukke afdelingen for ernæring. Fødevarestyrelsen og dem, der planlægger kosten til f.eks. plejehjemsbeboere, går desværre mere op i … Læs resten af Ernæring er farlig for fascister