Det er interessant at se, hvordan propagandamediet DR’s kontrollerede coronaeksperter i denne tid italesætter de samme coronatal som uproblematiske, som de tidligere ville være gået i panik over.
Se f.eks. denne artikel på DR fra i går:
Dette fænomen underbygger min teori om, at coronaproblemet frem til valget den 16. november underspilles i pressen, så coronahåndteringen ikke bliver emnet for valgkampen. Propagandapressen ignorerer samtidig, hvad der foregår i f.eks. Australien samt de mange folkelige protester mod coronapas i mange europæiske storbyer rundt omkring i verden. Danskerne skal tilsyneladende lulles endnu mere i søvn i en illusorisk opfattelse af, at corona er et problem fra fortiden, og nu er alt normalt igen.
Jeg forudser, at frygtpropagandaen starter igen efter valget den 16. november. Derefter vil der gradvist komme flere og flere krav om vaccination. Den australske sundhedsminister har tidligere afsløret, at målet er det vaccinebaserede samfund. Det kræver mere eller mindre frivillige krav om vaccination som betingelse for adgang til samfundet. Mon ikke de finder en særligt “hyggelig” og “helt frivillig” dansk model for den fortsatte indførelse af den totalitære coronastat i Danmark? Det tror jeg, selvom jeg samtidig håber, at fornuften vil sejre.
Hvad mener DU?
Jeg foreslår, at du opretter en gratis profil, logger ind og skriver din ærlige mening om DR i en kommentar herunder.
Discover more from Via Brændgaard
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
