Kategorier Komplet Medlem PBdk Politik Politik (medlem) Polarisering: Hvorfor kan vi ikke bare leve i fred med hinanden? Indlægsforfatter Af Peer Brændgaard Indlægsdato tirsdag, 23 april 2019, 8:59 1 kommentar til Polarisering: Hvorfor kan vi ikke bare leve i fred med hinanden? Via B-klubben Membership Required You must be a Via B-klubben member to access this content. Join Now Already a member? Log in here Del: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Share on Telegram (Opens in new window) Telegram Email a link to a friend (Opens in new window) Email Print (Opens in new window) Print Discover more from Via Brændgaard Subscribe to get the latest posts sent to your email. Type your email… Subscribe Tags kommunikation, krig-fred, politik ← Den endelige dom i sexsagen → Alkohol i loven: bilkørsel vs sex 0 0 stemmer Brugervurdering 1 Kommentar nyeste ældste flest stemmer Se kommentarer Indlæs flere kommentarer