Hvis Folketinget vedtager Sundhedsministerens forslag til ny, permanent epidemilov, så er Danmark de facto et fascistisk diktatur fra 1. marts 2021.
Det lovforslag skal simpelthen bare stemmes ned. Det er ikke nok med små justeringer. Det skal bare stemmes ned – helt ned!
Discover more from Via Brændgaard
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
