I denne periode med stilhed mellem storme søger mange en dybere forståelse af coronasagen, men forklaringerne søges efter min mening via de forkerte videnskaber.
Det er hovedsageligt læger, der bliver opfattet som eksperter i corona og indimellem måske en enkelt jurist eller psykolog, både i hovedstrømmen og den mere kritiske, alternative strøm. På den måde undgår man at grave ned til ondets rod, hvorfor det kan risikere at blomstre op på ny en dag om måske ikke så længe.
Jeg har her i bloggen flere gange argumenteret for, at de akademiske discipliner Kriminologi og Propagandastudier skal meget mere på banen, hvis vi skal forstå, hvad der foregik med coronaen, og hvis vi vil undgå, at den slags sker igen. Coronaen er efter min opfattelse organiseret kriminalitet gennemført med propaganda som det primære virkemiddel. Det kræver derfor akademikere og forskere med speciale i Kriminologi og Propagandastudier, hvis vi for alvor skal forstå denne nye og storslåede form dyb, global kriminalitet. Ellers fortsætter debatten på et overfladisk niveau om lægevidenskab og politik, der i virkeligheden kan fortsætte uendeligt, da der altid er et modargument.
Det er straks sværere at modargumentere faktuelle beviser for kriminelle handlinger. Det er efter min vurdering årsagen til, at Mette Frederiksen & Co. har gjort så meget for at slette deres SMS’er og sikre, at de ikke bliver genskabt, da SMS’erne kan omfatte konkrete beviser i både ind- og udbakken. Vi ved fra afsløringer fra Storbritannien, at coronaordrerne der også blev udstukket via SMS’er uden om de konventionelle kommandoveje, så det kan tyde på en modus operandi-instruks fra en fælles kilde.
Det er således min opfattelse, at der ikke blev begået ‘fejl’; der blev begået kriminalitet! Og de skyldige er stadigvæk på fri fod.
Cover: Unsplash.com (Andrew George)
Discover more from Via Brændgaard
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
