Kategorier
Jeg føler mig som en forfulgt jøde
Jeg vil fra i morgen begynde at gå med gult armbind med “jødestjerne”, da jeg som uvaccineret efterhånden føler mig som en forfulgt jøde i 1941. Vi uvaccinerede er de nye “jøder”. Vi er det nye, forfulgte folk, der bliver betragtet af de nye “rene”, de vaccinerede, som årsagen til alt ondt. Jeg ønsker at konfrontere folk med den urimelige udskamning, som de medvirker til, hvis de blot gør, siger og mener, som magthaverne og magtmedierne siger, at de skal gøre, sige og mene i forhold til os. Derfor går jeg med armbind som en stille protest mod vaccinerelateret forfølgelse […]
Jeg vil fra i morgen begynde at gå med gult armbind med “jødestjerne”, da jeg som uvaccineret efterhånden føler mig som en forfulgt jøde i 1941. Vi uvaccinerede er de nye “jøder”. Vi er det nye, forfulgte folk, der bliver betragtet af de nye “rene”, de vaccinerede, som årsagen til alt ondt. Jeg ønsker at konfrontere folk med den urimelige udskamning, som de medvirker til, hvis de blot gør, siger og mener, som magthaverne og magtmedierne siger, at de skal gøre, sige og mene i forhold til os. Derfor går jeg med armbind som en stille protest mod vaccinerelateret forfølgelse […]
