Frihedskæmper Flemming Blicher er i dag blevet idømt 7 dages betinget fængsel i en sag, hvor han ikke fik lov til at føre vidner i retten.
Sagen afslører en alvorlig uretfærdighed og magtubalance i retssystemet, idet man som tiltalt skal have anklagemyndighedens tilladelse til at føre vidner.
Du kan se Flemming Blicher i samtale med Jovan Tasevski i denne video på Facebook fortælle mere om sagen, dommen og den arrogance, man kan møde, når man udfordrer systemet og kræver det samme af systemets folk, som de kræver af folkets folk.
PS: Betinget fængsel betyder, at man ikke skal i fængsel, medmindre man forbryder sig på tilsvarende vis indenfor en given periode.
Discover more from Via Brændgaard
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
