Via B-klubben Membership Required
You must be a Via B-klubben member to access this content.
Already a member? Log in here
Jeg forklarer her, hvorfor jeg er hunderacist, og hvorfor jeg er modstander af Hamas.
Det er politisk sundt at være imod alle de slemme, men det er ikke sundt at være imod alle jøder.