Via B-klubben Membership Required
You must be a Via B-klubben member to access this content.
Already a member? Log in here
Hvis fedme blev opdaget i det sundhedsfascistiske samfund, som vi døjer med i dag, så ville det blive håndteret helt anderledes, end det hidtil er blevet gjort i det sundhedsvidenskabelige samfund.
Coronareglerne blander sig nu også i vores kærlighedsliv. Magnus Heunicke har udsendt en ny bekendtgørelse, der træder i kraft i dag.
Jeg tror, at det vigtigste, man kan gøre som sundhedsarbejder, er at vække den enkeltes iboende sundhedsbevidsthed. Men hvad betyder det egentlig?
Hvis man lader sin sundhedsopfattelse påvirke af medierne, så vil man nu tro, at coronavirus/CoVid-19 er det eneste sundhedsproblem, man kan blive ramt af. Når jeg går medierne igennem for de seneste måneder, så har der stort set ikke været skrevet om andre sundhedsemner end corona. Man kan mene, hvad man vil om corona, men […]
Organisationen WHO gør meget for at fortælle os, at det nye coronavirus er meget farligt, og at vi skal begrænse vores frihed for at undgå smitte. Men hvor farligt er det nye coronavirus egentlig? Det er der delte meninger om. Pressen i Danmark er tilsyneladende blevet enige om kun at citere de læger, der mener, […]